Qaumi Akhbar
Loading site
قومی اخبار
پیر 21 جنوری 2019
LZ_SITE_TITLE
 
New World of Online News | Best Urdu Website in World

بیکنگ سوڈا کے 8 منفرد طریقہ استمال

ارم طاہر بدھ 12 دسمبر 2018
بیکنگ سوڈا کے 8 منفرد طریقہ استمال

کھانے کا سوڈا یا بیکنگ سوڈا کااستعمال گھروں میں عام ہے۔مگر کیا آپ کو معلوم ہیں کہ یہ سفید رنگ کے پاؤڈر کی طرح نظر آنے والی چیز اپنے اندر کیا کیا کمالات چھپائے بیٹھا ہے ؟ کھانے کے سوڈے کے فوائد اور استعمال کے مختلف طریقے مندرجہ ذیل ہیں۔
منہ کی بدبو دور بھگائیں :
ایک گلاس پانی میں ایک چائے کا چمچ کھانے کا سوڈا اچھی طرح حل کرلے اور اس حل شدہ پانی سے کلی کریں جو کہ منہ سے آنے والی بدبو ختم کردے گا۔
دانتوں کو پالش کیجئے :
دانتوں کو چمکدار بنانے کے لئے ہفتے میں ایک بار بیکنگ سوڈا کو اپنے ٹوتھ پیسٹ میں شامل کر کے برش کریں آپ کے دانت چمک جائینگے۔
جلد کو نرم بنائے :
نہانے سے پہلے بالٹی میں تین سے چار چمچ کھا نے کا سوڈا شامل کریں۔ اس سوڈا ملے پانی سے نہانے سے آپ کی جلد نہایت نرم ہو ملائم ہوجائے گی۔
کیڑے کے کاٹنے :
کیڑے کے کاٹنے کی صورت میں فوری ابتدائی طبی امداد کے طور پر پانی میں بیکنگ سوڈا کو مکس کر کے گاڑھا سا پیسٹ بنا لیں اور متاثرہ حصے پر لگائیں۔
برش اور کنگے کی صفائی:
ہیر برش اور کنگھیوں میں آئل جم جاتا ہے جسکو ہٹانا مشکل ہوجاتا ہے اس کے لئے ایک چوڑے برتن میں تین چمچ سوڈا حل کر کے اس میں برش یا کنگھا چھوڑ دے، تھوری دیر میں چمک جائے گا۔۔
فرش کو چمکدار بنائے :
فرش کی صفائی یا پھر ٹائلز کو چمکانے کے لئے ایک بالٹی گرم پانی میں دو کپ بیکنگ سوڈا شامل کر کے اس پانی سے پوچھا لگائے ، گھر کا فرش چمک جائے گا۔

(130 بار دیکھا گیا)

تبصرے