Qaumi Akhbar
Loading site
قومی اخبار
پیر 19  اگست 2019
LZ_SITE_TITLE
 
New World of Online News

والدین کا خیال کس طرح رکھیں

ویب ڈیسک بدھ 28 نومبر 2018
والدین کا خیال کس طرح رکھیں

والدین ہمارا حوصلہ بڑھاتے ہیں ، مشکل وقت میں ہمارا ساتھ دیتے ہیں ،یہاں تک کہ جب تک ہم بڑے نہیں ہوجاتے ہمارا ہر چھوٹے سے چھوٹا کام بھی ہمارے والدین ہی کرتے ہیں۔
پھر ایک وقت ایسا آتا ہے کہ انہیں ہماری ضرورت پڑنے لگتی ہے۔ جس طرح بچپن میں ہم اپنے ہر کام کے لیے اپنے والدین کو ڈھونڈتے تھے آج وہ اپنے کاموں کے لیے ہماری طرف دیکھتے ہیں۔ اسی طرح انسان کے کردار بدلتے جاتے ہیں۔زندگی کے ایک حصے میں وہ اپنی ضروریات کے لیے جس پر منحصر ہوتا ہے دوسرے حصے میں وہ اسی کا نگران بن جاتا ہے۔ وقت کا پہیہ اسی طرح گھومتا رہتاہے۔ لیکن کیا ہم اپنے کردار سہی طرح ادا کررہے ہیں ؟ یہ ایک سوال ہے جو ہمیں اپنے آپ سے اکثرپوچھتے رہنا چاہیے۔
والدین کے ساتھ تعلقات کو بہتر بنائیں
تصور کریں آپ اپنے گھر میں کرفیوں کے اوقات میں واک کر رہے ہیں۔ اپنے آپ کو لیکچر کیلئے ذہنی طور پر تیار کریں کسی ایک امی یا ابو یا دونوں کی طرف سے۔ آپ مکمل طور پر گہرائی میں دیکھے گے اور یہاں کوئی ایک بھی نہیں ہے ان کو خوش آمدید کہنے کیلئے۔ کوئی آپ کو نہ ہی ڈانٹے گا اور نہ ہی پوچھے گا کہ آپ کا دن کیسے گزرا۔ہاں، ان کو آپ کو غصہ آتا ہے، عدم تحفظ اور دماغ میں خلل ہونے پر لیکن وہ آپ کو پیار کرتے ہیں اور آپ انہیں بہت استعمال کرتے ہیں چاروں طرف گھماتے ہیں۔ وہ بہت قیمتی ہیں کھونے کیلئے۔ جب تک آپ کے تعلقات آپ کے ساتھ صحیح نہیں ہیں۔
وجوہات
آپ کے والدین کے درمیان بگڑتے ہوئے تعلقات اور اپنے آپ کو فکر مند ہونا چاہیئے اور یہاں تک کہ آ پ بھی نہیں جانتے کہ اس کی بنیادی وجہ کیا ہے۔ ہوسکتا ہے کہ اس کی کوئی ایک وجہ نہ ہو۔ ہوسکتا ہے کہ وہ آپ کی توجہ کے محتاج ہوں۔ دونوں اپنی زندگی میں کچھ تبدیلیاں کرنا چاہ رہے ہوں۔ شاید وہ آپ کے کیریر کا آغاز کرنا چاہ رہے ہوں۔ شاید وہ ریٹائر ہونا چاہ رہے ہوں۔ بڑھتی عمر کے ساتھ ان کے ساتھ صحت کا مسئلہ ہو۔

(322 بار دیکھا گیا)

تبصرے